Рекламні вивіски, ключовий засіб надати інформацію про ваш бізнес та рекламувати свої послуги для широкого загалу.
Більше наших робіт можна побачити внизу сторінки

Вивіска оформлена оригінально і красиво здатна не тільки повідомити про Ваш режим роботи та послуги, але й виділити назву або логотип фірми (наприклад за допомогою об’ємних елементів). Особливо це актуально у Києві, де на вулицях величезна кількість різноманітної зовнішньої реклами. При використанні не світлової реклами на вулиці рекомендується використовувати зовнішнє підсвічування, яке дасть можливість доносити інформацію про Вас 24 години на добу.
Вивіска, це мабуть основний елемент зовнішньої реклами, своєрідний необхідний мінімум для будь-якої фірми чи організації.
У виготовленні вивісок реклами використовуються такі матеріали:
Стільниковий полікарбонат – це прозорі пластикові панелі різних кольорів. У поперечному перерізі це дві панелі з’єднані на невеликій відстані ребрами жорсткості, які утворюють стільники з повітряним прошарком в осередках. Така структура панелей забезпечує полікарбонату високу міцність та теплостійкість (перепад температур від -20 до +80˚С), що дозволяє надати виробам вигнуту форму. При цьому полікарбонат дуже легкий і надійний матеріал, що має тривалий термін експлуатації. Цей матеріал досить бюджетний, тому їм можна обшивати великі поверхні, їм часто брендують стіни та фасади магазинів торгові марки напоїв, такі як Оболонь та Чернігівське.

ПВХ пластики білі та прозорі – монолітний матеріал, що має рівну матову поверхню, на яку можна наносити повнокольоровий друк без попередньої підготовки. Товщина матеріалу від 3 до 10 мм. Кольорові листи пластикових ПВХ мають деякі обмеження при застосуванні поза приміщеннями. Відрізняються легкою вагою, твердістю та гнучкістю, він відмінно клеїться та обробляється, що дозволяє виготовляти вироби як об’ємні, так і з накладними елементами. ПВХ пластик важко займистий, а також стійкий до дії агресивних хімічних речовин. Текст у бюджетних варіантах наноситься плівкою, у більш презентабельних об’ємними елементами у вигляді літер та логознаків.
Акрилові пластики (оргскло) – це однорідний матеріал з гарним блискучим глянцевим який буває прозорим і кольоровим. Поверхня матеріалу схожа на скло, але піддається більш складній обробці, такій як фрезерування по контуру або лазерне різання. Це дозволяє виготовляти вивіски різної конфігурації і об’ємні літери різної товщини. Товщина матеріалу варіюється від 1 до 10 мм. Акрил доступний в дуже широкому діапазоні кольорів, і кожен колір може бути різного ступеня прозорості, також є матеріали під метал мат або глянець. З такого пластику зазвичай виготовляється інтер’єрна реклама преміум класу з об’ємними елементами або підсвічуванням.

Композитні алюмінієві панелі – своєрідний сандвіч, що складається з двох листів алюмінію, приклеєних до серцевини з поліетилену. Має дуже широку гаму кольорів та текстур поверхні. Поширена товщина матеріалу: 3 мм. Це матеріал стійкий до корозії, що має високу однорідність покриття, стійкий до ультрафіолетових променів і агресивних атмосферних умов. Реклама виготовлена з алюмінієвих композитних панелей, мають такі властивості як виняткова щільність і дуже високий термін експлуатації (7-10 років). Матеріал має не презентабельний край різу і тому його часто фрезерують коробом, що додатково надає об’єм конструкції.

Скло – даний матеріал не потребує ні описів, ні уявлень. Краї скла обов’язково обробляються методом шліфування або полірування, а під кріпильні елементи висвердлюються отвори потрібного діаметра. Зображення наносяться різними видами плівок (звичайною кольоровою, вітражною напівпрозорою або плівкою з ефектом піскоструминної обробки). Зі скла, як правило, не виготовляються і таблички великих розмірів. Але вивіска на склі з ефектом піскоструминної обробки з відшліфованими краями та укріплена на дистанційних тримачах, виглядає дуже стильно та солідно. Єдиний мінус – крихкість даного матеріалу згладжується застосуванням товстого або розжареного скла.

Метал – виготовлення реклами з листового металу або оцинкованої жерсті, укріпленої на металеву раму. В роботі може бути використана як тонка оцинковка так і сталь різної товщини. Такі вивіски Києва, як правило, виготовляються туди, де велика ймовірність актів вандалізму або висуваються підвищені вимоги до міцності та зносостійкості матеріалу. Таким чином виготовляються як фасадні так і окремі рекламні конструкції, такі як стелла або переносні рекламні щити. Рекламний сюжет на такому носії може бути замінений досить швидко, тому краще використовувати її для короткострокової реклами знижок акцій і т.д.
Орієнтовна ціна виготовлення вивісок.
Вартість монтажних робіт розраховується індивідуально Вартість металокаркасу розраховується індивідуально Вартість зовнішнього підсвічування розраховується індивідуально |
з композитної алюмінієвої панелі | 1м2 | від 1500 грн. |
із ПВХ пластику 5 мм. | 1м2 | від 1000 грн. |
із стільникового полікарбонату | 1м2 | від 600 грн. |
зі скла з огранюванням країв | 1м2 | від 2000 грн. |
на оцинкованій жерсті | 1м2 | від 700 грн. |





















Будь-який бізнес супроводжується рекламою, магазину та реалізованого товару, так і організації або послуги компанії, ресторану чи кафе. Одним із способів PR служить зовнішня вивіска для магазину, що світиться , конструкція, розташована на фасаді приміщення або будівлі, як правило, над входом. Вона несе в собі необхідну інформацію, тим самим виконуючи роль путівника, допомагаючи покупцеві зрозуміти, що знаходиться всередині.
Сьогодні самостійно виготовляти засіб зовнішньої реклами магазину немає необхідності, оскільки професійно це робить фірма, головною діяльністю якої є виготовлення фасадних вивісок , і до обов’язків її фахівців входить проектування, виготовлення та монтаж рекламних конструкцій різного типу. Виробнику наявність ліцензії на проектування робіт є необов’язковою — сучасним законодавством не передбачено ліцензування діяльності щодо створення подібних виробів. Однак коли замовлення носить рекламний характер, дозвіл на встановлення все-таки буде потрібно. Спочатку підбирається дизайн реклами, що втілюється згодом; його розробляють у комп’ютерній програмі, враховуючи ідею замовника та специфіку оформлення торгового місця рекламними матеріалами.
Перед початком виготовлення зовнішньої вивіски створюється дизайн-проект, що включає її опис і рекомендації виробника за зовнішнім виглядом і матеріалами. Додатково робиться фотоприв’язка макета до фасаду магазину для більш точного візуального сприйняття майбутньої рекламної конструкції. Особливості проекту, виходячи з якого робиться приваблива реклама для магазину, зумовлені величиною суми, запланованої замовником до оплати виробництво вивіски.
Далі слідує якісний монтаж виготовленої рекламної конструкції, для забезпечення тривалості експлуатації фасадної вивіски. При параметрах консолі до 1,5 м він виконується на капронові шурупи або дюбеля, стійкі до погодних змін. Розміри, що перевищують вищезазначений показник, передбачають кріплення на анкери або різьбові шпильки з метою надання стійкості, опору парусності, снігу і заледеніння. Таким чином реклама для магазинів – це обличчя торгової точки, приємне оку, розуму, серцю споживача, і викликає у нього бажання зайти і зробити покупку, це ще раз підкреслить, що реклама магазину – це один з найважливіших двигунів торгівлі!