Реклама на транспорті – найефективніший спосіб заявити про свій бренд
Більше наших робіт можна побачити внизу сторінки

Конкуренція між брендами змушує бізнесменів створювати нові умови для просування своїх продуктів та послуг. Реклама на транспорті – один з найпопулярніших способів привернути увагу потенційних клієнтів чи покупців.
Транспортні засоби рухаються на великі відстані і можуть передавати корисну інформацію про бренд та його товари. Таким чином легше передати його людям, які шукають вашу продукцію.
Чому вигідно брендувати автотранспорт
Відомо, що рекламні послуги у блогерів та ЗМІ є дорогими та не завжди ефективними. Часто трапляється, що ваша пропозиція не привертає увагу цільової аудиторії. У цьому випадку брендинг транспортних засобів – це найкращий спосіб оголосити про себе перед широким колом населення.
Вартість цієї послуги значно нижча, ніж традиційна медіареклама, яка вже викликає відразу або байдужість глядачів чи слухачів.. Вона не така нав’язлива, але в той самий час, постійно знаходить нових зацікавлених людей, які незабаром становляться вашими клієнтами.
Типи транспорту, на якому розміщується реклама
Дороги в сучасних містах надто завантажені транспортом. Чому б не використати цей факт собі на користь? Найкращі майданчики для розміщення вашої реклами:
- корпоративний транспорт;
- трамваї, тролейбуси, автобуси;
- мікроавтобуси та звичайні таксі;
- вантажівки з міжміськими та міжнародними маршрутами;
- приміські поїзди;
- літаки, яхти, гоночні автомобілі тощо.
Такі оголошення постійно знаходяться перед очима населення та залучають велику кількість клієнтів для вашого бізнесу. Ви можете замовити брендування транспорту в Києві за телефоном, розміщеним на нашому вебсайті.
Громадський транспорт
Це один з найбільш релевантних майданчиків. Велика площа поверхні дозволяє розмістити великі зображення та написи на трамваї, автобусі або тролейбусі. Перфорована плівка ідеально зберігає видимість зсередини. Тобто люди отримують необхідну інформацію у доступній формі і не докладають жодних зусиль для цього.
Приміські поїзди
Якщо вам потрібно розповсюдити інформацію про свої послуги у віддалені райони міста чи регіону, то бічні панелі електропоїздів є найкращими платформами для розміщення реклами. Для цього ви можете використати один вагон, або повністю весь потяг.
Реклама на таксі
Мінібуси, як і звичайні таксі, бувають у найвіддаленіших районах міста. Банери там розміщують не часто. Тому людям просто немає звідки отримувати інформацію, крім Інтернету та ЗМІ. Саме цей тип транспорту передає дані безпосередньо до цільової аудиторії.
Вантажівки
Ще одним чудовим способом розширити вплив по всій країні або навіть за кордон є розміщення вашої реклами на велику вантажну та спеціальну техніку. Ви можете нагадати про себе в найбільш віддалених точках країни і навіть поза її межами.. Ефективність такої реклами добре виправдовує себе.
Гоночні машини, яхти, літаки
Участь у великих змаганнях – це завжди свято, як для самих спортсменів, так і для глядачів. На них збирається величезна кількість людей, які із задоволенням спостерігають, який розвиток набирають події. Яскраві наклейки на автомобілях, яхтах та літальних апаратах під час ралі чи регати – це чудовий спосіб просувати свої продукти та послуги в широкі маси.
Які матеріали ми використовуємо для розміщення реклами на вашому автомобілі
Для нас важливо, щоб клієнти були задоволені нашою роботою і знову зверталися до нас. Тому ми використовуємо найсучасніші матеріали та технології. Зображення наносимо на спеціальну плівку, яка:
- не вигорає на сонці;
- не відлущується;
- не реагує на погодні умови;
- не піддається сколам таі подряпинам.
Плівка стає додатковим захистом від корозії металу і не шкодить фарбі автомобіля. Її можна з часом замінити іншою, щоб оновити інформацію про бренд. Барвисте зображення викликає естетичне задоволення та привертає увагу потенційних клієнтів. Тому, що над розробкою такої реклами працюють досвідчені дизайнери та художники.
У якості матеріалів, ми використовуємо два типи плівки:
- Oracal – для створення різних типів фірмової реклами.
- One Way Vision – це перфорований матеріал, який дозволяє розміщувати зображення на вікнах транспортних засобів, не втрачаючи видимості зсередини.
За вимогами, кожна об’ява містить в собі: :
- логотип компанії;
- електронну адресу;
- номери телефонів для зв’язку;
- рекламну пропозицію;
- будь-які зображення по замовленню клієнта.
Таким чином, людям простіше знайти зв’язок з вашою компанією для замовлення послуг чи товарів.










Скільки коштує брендування транспортного засобу
Ми створюємо найкращі умови для взаємовигідної співпраці з нашими клієнтами. Для цього ми розробили систему оцінки вартості послуг по брендингу транспортних засобів, Зверніть увагу, що перед тим, як наклеїти плівку, потрібно правильно підготувати поверхню – видалити попередню рекламну об’яву (якщо вона була), очистити, промити та знежирити скло та бокові панелі. У таблиці нижче містяться критерії, за якими ми визначаємо вартість поклейки реклами на авто:
Тип реклами | Використані матеріали | Розмір оголошення | Вартість підготовчої роботи | Загальна вартість |
Замовляйте розміщення реклами вашої компанії на будь-який тип транспорту лише у нас! Тут ви отримаєте повний перелік послуг, і зможете розповсюдити інформацію про свій бренд на широке коло населення. Ми працюємо для вашої користі. Тому звертайтесь до нас просто зараз, щоб випередити всіх своїх конкурентів.