Грамотно оформлена вітрина магазину та продуманий інтер’єр залу принесуть більше користі для бізнесу, ніж дорога рекламна компанія. Виступаючи в ролі інформаційного поля, вітрина одночасно привертає увагу та доводить до потенційного покупця основну інформацію про спрямованість магазину, представлену продукцію тощо. І, навпаки, якщо вітрина оформлена без смаку, це відлякає потенційних клієнтів.

Яким має бути дизайн вітрин, щоб покупець не пройшов повз
— По-перше, не потрібно перевантажувати вітрину прикладами товару та декоративними елементами. Це створює ефект захаращеності та відштовхує, а не приваблює клієнтів.
— По-друге, використовуйте нестандартні рішення. Безпрограшний варіант – полігональні скульптури. Це 3d моделі, з безліччю кутів та граней. Виконуються із картону (обов’язково щільного). Вони настільки оригінальні, що рідкісний перехожий не зупиняється перед вітриною магазину. Більшість заходить усередину, і якщо товар і цінова політика магазину їх влаштовує, стають постійними покупцями.
— По-третє, грамотно використовуйте підсвічування. Рекомендується поєднувати локальне підсвічування з фоновим. Створюйте за її допомогою естетично привабливі композиції. Важливо правильно поєднувати спрямоване та розсіяне світло.



























Інтер’єрний декор торгового залу — чому віддати перевагу
Мало щоб потенційний клієнт захопився красиво оформленою вітриною і переступив поріг магазину. Інтер’єр торгового залу також має справити на нього позитивне враження. Не рекомендується перевантажувати простір та стіни. Грамотно підібрані деталі інтер’єру не відволікають покупців від товару. Оптимальне рішення – об’ємні панно нейтральних кольорів. Підійдуть як сюжетні панно зі смисловим навантаженням, так і цікаві інсталяції з щільного картону. Вони стильно виглядають, увагу клієнтів магазину привертають, але від товару не відволікають. Паперові панно легкі, щоб повісити їх на стіну, не потрібна велика фізична сила. Також не потрібна особлива сила, щоб періодично змінювати їх на нові. Незважаючи на те, що об’ємні інсталяції, вони не займають корисний простір.
До уваги власників торгового бізнесу, зацікавлених в оригінальному, цікавому та гармонійному оформленні вітрини магазину та торгового залу, компанія Reklamir пропонує інтер’єрний декор, виконаний за допомогою 3D моделювання. Великий вибір інсталяцій дозволяє підібрати панно для інтер’єру магазину будь-якої спрямованості від торгівлі продуктами харчування до модних бутіків з ексклюзивним брендовим товаром. Представлений і великий вибір полігональних скульптур, більшість яких можна використовувати в оформленні вітрини. Так само як і панно, фігури виготовлені з картону. За потреби можуть бути надані послуги з розробки зовнішньої реклами, починаючи від створення дизайн-макета, закінчуючи отриманням дозволу на розміщення конструкцій та монтажними роботами.