Рекламні вивіски, основний засіб представити свої послуги широкому загалу.

Більше наших робіт можна побачити нижче на сторінці.

viviski

Вивіска оформлена оригінально та красиво зздатна не тільки повідомити про Ваш розклад роботи та пропонованих послугах, але й відокремити назву, лого компанії або логотип фірми (наприклад за допомогою об’ємних елементів. Особливо це актуально для Києва, де на вулицях велика кількість різноманітної ззовнішньої реклами. При використанні не світлової реклами на вулиці, рекомендується використовувати зовнішнє підсвічування, котра дасть можливість донести інформацію про Вас 24 години на добу.

Вивіска в Києві, це певно основний елемент зовнішньої реклами, своєрідний необхідний мінімум для любої фірми чи організації.

В виготовлені вивісок реклами використовують такі матеріали:

olicarbonatСотовий полікарбонат – це прозорі пластикові панелі різних кольорів. У поперечному перерізі, це дві панелі з`еднані на невеликій дистанції ребрами жорсткості, котрі мають соти з воздушними прослойками в тілі матеріалу. Така структура панелей забезпечує полікарбонату високу прочність та термостійкість (перепади температури від -20 до + 8 ˚С), дозволяють ззавдати виробам вигнуту форму. При всьому цьому, полікарбонат дуже легкий та надійний матеріал, маючий довгий термін експлуатації. Цей матеріал достатньо бюджетний, тому їм можна обшивати великі поверхні, їм часто брендують сітни і фасади магазинів, торгівельні марки напоїв, такі як Оболонь і Чернігівське.

VHПВХ пластики білі та прозорі – монолітний матеріал, маючий рівну матову поверхню, на котрій можна наносити повно кольоровий друк без попередньої підготовки. Товщина матеріла від 2 до 12 мм. Кольорові листи ПВХ пластиків мають деякі обмеження при використанні зовні приміщень. Відрізняються малою вагою, твердістю та гнучкістю, він відмінно клеїться і обробляється, що дозволяє виробляти з нього таку продукцію як об’ємні  так і з накладними елементами. ПВХ пластик важко займистий, а також стійкий до впливу агресивних хімічних речовин. Тексти в бюджетних варіантах вивісок наноситься плівкою, в більш презентабельних об’ємними елементами в вигляді літер і логознаків.

akrilАкрилові пластики (оргскло) – це однорідний матеріал з красивим глянцевим блиском, котрий буває прозорим або кольоровим. Поверхня матеріалу схожа на скло, але підлягає більш складній обробці, такій як фрезерування по контуру або лазерною різкою Це дозоляє виготовляти вивіски самої різноманітної конфігурації і об’ємні літери  різної товщини. Товщина матеріла може бути від 1 до 10 мм. Акріл доступний в дуже широкій гаммі кольорів, і кожен колір може бути різного ступеню прозорості, також бувають матеріали стилізовані під метал мат, глянець, тощо. 3 такого пластику зазвичай виготовляється інтер’єрна реклама преміум класу з об’ємними елементами чи підсвіткою.

kom ozitКомпозитні алюмінієві панелі – своєрідний сандвіч що складається двох шарів алюмінію проміж яких знаходиться серцевина з поліетилену. Має дуже широку гамму кольорів та текстур поверхонь. Поширена товщина матеріалу 3 мм. Це матеріал стійкий до корозії, маючий високу однорідність покриття, стійкий до ультрафіолетових променів та агресивних атмосферних умов. Реклама виготовлена з алюмінієвих композитних панелей, має такі властивості як виключна щільність і дуже високий термін експлуатації (7-10 років). Матеріал має презентабельну крайку різу або його часто зафрезеровують коробом, що придає додатковий об’єм рекламній вивісці. 

skloСкло – цей матеріал не потребує описів.  Кромки скла обов’язково обробляються засобом шліфовки або полірування, а під елементи кріплення свердлять отвори потрібного діаметру. Зображення наносять різними видами плівок, зазвичай кольоровими, віражними полу прозорими або плівкою з ефектом піскострумневої обробки. Зі скла, зазвичай не виготовляють таблички великих розмірів. Але вивіска чи табличка на склі з ефектом пескострумневої обробки та відшліфованими  краями, змонтована на дістанційних тримачах, виглядає дуже стильною та ефектно. Мінус такого матеріала – хрупкість, компенсується застосуванням товстого або коленого скла.

ocincovkaМетал – виготовлення реклами листового металу або з оцинкованої бляхи, закріпленої на металевому каркасі. В роботі може бути застосована як тонка бляха, так і сталь різної товщини. Такі вивіски Києва, зазвичай виготовлюють туди, де є велика вірогідність актів вандалізму або пред’являються повішені вимоги до порочності та зносостійкості матеріалів. Таким чином виготовлюють як фасадні вивіски так і окремо стоячі конструкції, такі як стели або переносні рекламні щити. Рекламні сюжети на такому носії, може бути змінено доволі швидко, по цій причині краще всього його використовувати для кратко строкової реклами акцій, скидок, тощо.

* Вартість монтажних робіт розраховується окремо

* Вартість металокаркасів розраховується окремо

* Вартість зовнішнього освітлення розраховується окремо

з композитної алюминиевої панелі

1м2

від 1800 грн.

з ПВХ пластику 5 мм.

1м2

від 1200 грн.

 з сотового полікарбоната

1м2

від 900 грн.

зі скла с огранкою країв

1м2

від 2300 грн.

на оцинкованій блясі

1м2

від 900 грн.

Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски
Вивіски

Будь який бізнес супроводжується рекламою магазина та товару що продається, так і організації або послуг компанії, ресторану чи кафе. Одним із ззасобів PR служить світлова наружна вивіска для магазину, конструкція розташована на фасаді приміщення чи будівлі, як правило над входом. Вона несе в собі всю необхідну інформацію, тим самим, виконуючи роль путівника, допомагаючи покупцю зрозуміти, що знаходиться в середині.

Сьогодні самостійно виготовлять засоби зовнішньої реклами магазину немає необхідності, тому що професійно цим займається фірма, головною діяльністю якої є виготовлення фасадних вивісок, в обов’язки її спеціалістів входить проектування, виготовлення і монтаж рекламних конструкцій різного типу. Виробнику наявність ліцензії на проектування робіт не обов’язково – сучасним законодавством не передбачено ліцензування діяльності по створенню подібних виробів. Однак коли замовлення носить рекламний характер, дозвіл на встановлення все ж буде потрібен. Спочатку створюється дизайн реклами, який буде реалізовано потім, його розробляють в комп’ютерних програмах, враховуючи ідеї та побажання замовника та специфіку оформлення торгового місця рекламними матеріалами.

Перед початком виготовлення зовнішньої вивіски створюється дизайн проект що включає в себе її опис та рекомендації виробника по зовнішньому вигляду та матеріалам що будуть використані. Додатково робиться фото прив’язка макету до фасаду будівлі, для більш точного візуального сприйняття розробленої конструкції. Особливості проекту на основі якого робиться приваблива реклама для магазину, обумовлена розміром бюджету, що планується використати замовником для оплати виготовлення рекламної вивіски.

Далі слідує якісний монтаж рекламної конструкції, для забезпечення довго тривалості фасадної вивіски. При параметрах консолі до 1,5 метрів він виконується на саморізи або дюбеля, стійкі до погодних умов. Розміри що перевищують данні параметри, припускають кріплення на анкерні болти або шпильки з різьбою, з цілю придання стійкості, супротиву парусності, снігу та ожеледиці. Таким чином реклама для магазинів – це лице магазину приємне оку, уму та серцю потенційного клієнта, такий що викликає в нього бажання зайти та зробити покупку, це ще раз підкреслить те, що реклама магазину – один з найважливіших двигунів торгівлі.